Missió Tecnològica a Taiwan: «European Innovation Week»

El CDTl, juntament amb la Plataforma Tecnològica PLANETIC, està recollint mostres d’interès amb vista a organitzar una Missió Tecnològica de Cooperació Internacional a Taiwan. La Missió tindria lloc del 30 de maig al 3 de juny, i les entitats beneficiàries podrien gaudir d’una borsa de viatge de 2.040 euros.

Les activitats previstes per a les empreses participants en aquesta possible Missió són:

• Participació en totes les activitats organitzades per la Comissió Europea en el marc de l’European Innovation Week, per la qual cosa hauran d’inscriure de forma gratuïta abans del 10 de maig al següent enllaç: https://www.b2match.eu/eu -taiwan-2016. Els sectors d’interès: Smart Health, Smart Mobility, ICT (healthcare, med-tech, wearables), Robòtica, IoT, vehicles autònoms, Nano-electronics, 5G. A més dels seminaris, trobades B2B i altres activitats previstes, s’inclou una visita guiada a la Fira Internacional de Tecnologies de la Informació i Comunicacions Computex, que és en l’àmbit TIC la fira més important d’Àsia i la segona a escala mundial amb més de 1.600 expositors i 130.000 visitants de 162 països.
  • Participació en el Tercer Workshop Tecnològic CDTI-ITRI, a les instal·lacions del principal Centre Tecnològic de Taiwan, al sector de Smart Cities i Urban Mobility. Aquesta activitat pretén aconseguir que els participants coneguin de primera mà les oportunitats de col·laboració que ofereix el Govern de Taiwan a través dels seus programes de desenvolupament i innovació durant els propers anys. Més informació sobre ITRI:

https: //www.itri.org.tw/eng/

Per a més informació:

• Departament d’Acció Tecnològica Exterior, Taiwan: [email protected]
  • Departament d’Acció Tecnològica Exterior: Angeles Valbuena, 915815607

All rights reserved Salient.