Primera jornada IoT SmartCAT per a fomentar la Internet de les Coses

La jornada va ser organitzada per la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT i va mostrar alguns casos d’èxit d’aplicació de la Internet de les Coses a Catalunya.

La Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT van organitzar la primera jornada IoT SmartCAT, celebrada el 26 d’abril a la seu d’ACCIÓ amb l’objectiu de mostrar com la Internet de les Coses pot fomentar i ajudar el món de l’empresa.
Aquesta primera jornada IoT SmartCAT forma part del full de ruta definit per  la iniciativa IoT Catalan Alliance, impulsada per la Secretaria per a la Governança de les TIC de la Generalitat de Catalunya i liderada per i2CAT. L’aliança treballa per impulsar l’estratègia de foment de la Internet de les Coses a Catalunya i a la seva indústria. En aquest primer acte, es van donar a conèixer casos d’èxit d’aplicació de la Internet de les Coses a Catalunya, així com presentar la que s’espera sigui la gran aliança del sector a Catalunya, que ja compta amb més de 35 entitats adherides, com ara Cellnex, Nokia, Everis, Sensefields, Tecsidel, CIT-UPC, La Salle o Eurecat.

All rights reserved Salient.